Dagens treningsøkt og SnapChat

Løøøøørdag! Det betyr som regel en god formiddagsøkt uten å måtte tenke på at man skal rekke jobb, møter eller lignende ting.

Ikke at det ble gjort så mye likevel, siden jeg lader opp til en skikkelig treningsøkt på Bjølsen i morgen kveld sammen med kjæresten 🙂

Det ble 5x5x57,kg i knebøy, 11-7-6-6 chins og deretter 10.000 meter roing. JA, EN JÆVLA MIL med romaskin! Haha, aner ikke hvor den idéen kom fra, siden jeg ikke er så fan av roing og virkelig ikke kan skryte av å trene kardio, men jeg gjennomførte i alle fall 10×1000 meter og sa meg fornøyd med det.

Og så er det jo så digg med endorfinfølelsen i kroppen etterpå!

video:575kgby

11 pullups i går – 11 chins i dag, digg digg digg! 😀

video:11chins

Ah, forresten, jeg har fått dilla på MyStory på SnapChat så legg meg gjerne til der for å følge med på helt totale meningsløse, men definitivt underholdende, snaps fra mitt hverdagsliv 😉

Du finner meg på Silje1987

Ha en strålende lørdagskveld! 🙂

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg