I-landsproblem: #denfølelsen

Hei!

I dag ble det formiddagstrening og egentlig skulle jeg ha tung sumomarkløft i dag, men der er det visst null trykk for tiden. He he. Mens klassisk markløft er det liksom veldig god driv i og jeg persa til og med, med 120 kg (+5kg pers). 

Og selvfølgelig filma jeg dette, MEN, når man fyller opp kameraet med ulike løftevideoer så sier det en gang stopp for lagringsplassen. Så dagens viktigste film stoppa liksom slik:

video:videofailmarklft120kg 

Med andre ord, NULL videobevis for at jeg faktisk reiste meg med opp 120 kg og fikk et digert glis rundt munnen. Fy søren så frustrert jeg ble når jeg innså at det bare ikke hadde blitt tatt opp. Også midt i løftet da?! 3 sekunder til og jeg hadde hatt løftet på film. Uansett, da man ikke har større hverdagsproblemer enn som så, så skal man jaggu ikke klage. <3

Og her er sumomarkløft 100 kg uten belte – NULL trykk..

video:100kgsumoutenbelte

Så tok jeg annen pers i dag også, 32,5 kg skulderpress med 3 reps x 5 sett. (1 RM her er 35 kg, lenge siden jeg har testa maks her). Så styrken går fremover og det er jo det diggeste 😀

Ha en strålende tirsdag (til tross for massivt regnvær her i Oslo). 

😉

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg