Aukra-Oslo

Hei og god søndag!
Da er sommerferien over for denne gang og jeg er tilbake i Oslo. I morgen er det pån igjen med jobbhverdagen og de to første ukene som kommer nå blir det MANGE jobbtimer og mye som står på timeplanen, men man overlever jo det også. 
De siste feriedagene ble tilbrakt på Aukra der vi bodde hos en kompis som jobber her. Han har laget et lite gym i garasjen sin, så jeg hang her noen timer for å si det sånn 😀 

 

 

VIL OGSÅ HA!!!! 
6DVkyHtgUa

5_2RwSNgVt
På Aukra fant vi også en heftig lekepark på en skolegård der det ble blant annet litt leking i stengene. 
Her later jeg som jeg kan ta pistol squat – sannheten er at jeg kanskje stod og balanserte denne stillingen i maks 1 sekund. 
Det samme med dette “L-sit-flagget”
:p
Hehe. Men det ble i alle fall noen dips, pushups og chins:
6CHlAZtgWj
Og ikke minst, shoulderstand: 
Fiska gjorde vi også – ha ha ha!
5-ag3CNgX6
Så har jeg jo klart å ta både 55 kg og 57,5 kg i benkpress i løpet av ferien! VELDIG FORNØYD med benkpress-pers! 😀

video:benk55benk575

Men nu, Oslo:

Ha en fin søndagskveld!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg