Mandag igjen

Hei og god mandag!

Denne helga har jeg vært på hyttetur uten dekning, så det har så og si vært en mobil- og PC-fri helg sammen med seks venninner. Lexie har også vært med! 😀 <3

 

Jeg kom tilbake til Oslo i går og jeg rakk også en treningsøkt i løpet av dagen. 

Det ble blant annet 10 sett x 5 reps med sakte-knebøy med stopp i bunn, benkpress (4x8repsx41kg med stopp), 3×15 skulderpress med manualer, 3×10 reps med ettbeinshipthurst, utspark, legcurl, pullups og biceps curl.

 

Denne uka er det MYE jobb – det er generelt mye å gjøre både resten av august og i september, men slik er det vel for de fleste etter en ferie 😀

Det er i alle fall mye spennende som skjer fremover: nye jobbprosjekter, Shape Up Convention, AFPT-convention, forskningsdager, jobb på Høgskolen i Oslo og Akershus, med mer! 🙂

Det eneste som mangler er en ny reise å se frem til, så kjenner at jeg må booke en tur snarest 😉 Enten det blir alene eller sammen med noen. Reise MÅ jeg gjøre uansett ;D

Ha en strålende mandag!

– Silje Bjørnstad –  

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg