Back in blogg-business

Tjohei!
Etter noen dager med bloggfri, så er jeg tilbake i bloggmodus igjen nu! 😀
Uka som kommer byr på masse spennende jobbings, blant annet så skal jeg på Høgskolen i Oslo og Akershus på tirsdag, i løpet av uka begynner jeg i et nytt jobbprosjekt for CitoMedia (involverer for det meste hjemmekontor-jobbings), og jeg har også deadline på nye artikler til Shape Up. 
Her går det unna da for å si det sånn 😉
Noen treningsvideoer siden sist:
Blant annet 22 reps i dips (så vidt, her snakker vi syrefest ass…)
video:22dips

 

Og 5x5x102,5 kg i klassisk markløft:

 video:102kgx5repsmarklft

Dette var det siste settet og her kjente jeg at kroppen begynte å bli jævlig sliten for å være ærlig slik at jeg stressa meg igjennom noen reps og oppspennet kunne vært bedre. 

I går var jeg og Fredrik på besøk hos Gym Ila som hadde åpent hus i helga. Veldig flotte og åpne lokaler med kjempehyggelige ansatte, så ta turen innom der om du har mulighet! 😀 (De har gratis prøvetimer 😉 )

Vel, thats all folks, det blir mer bloggings den kommende uka enn det det har vært denne uka her. (ikke så vanskelig å få til heller med tanke på hvor stille det har vært… :p)


(Kontorrotta begynner å bli sløv i blikket denne søndagskvelden, haha…)

Ha en strålende kveld!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg