Hat-hat-forhold

Hei!

Dagen i går bare fløy avgårde, men logger gårsdagens treningsøkt før jeg nå straks skal i gang med dagens økt. 🙂

Så blir det hjemmekontor og middag på Olivia i kveld sammen med ei venninne jeg ikke har sett på så altfor lenge. Gleder meg maks! 

Trening tirsdag: 5×5 knebøy (65 kg), ettbeins-hipthrust 3×8, utfall 3×6,, tåhev 3×10 (stående og sittende), liggende leg curl 2×15, hipthrust 3x8x90kg.

 

Tilbake til overskriften: bulgarske utfall (eller ettbeins-knebøy hvis du vil), er virkelig en øvelse jeg haaaaaater. Det er HAT-HAT-forhold hele veien, men det igjen bruker jeg som motivasjon til å faktisk utføre den, for jeg trenger å trene mer ettbeins-øvelser. Og hvis man alltid “lurer seg unna”, så kan det jo aldri bli til at man kanskje en dag synes det er i alle fall bittelitt ok å utføre repetisjonene. Det er en klisjé, men likevel sant: For å bli god i noe må man begynne et sted, og man blir god (i alle fall bedre) på det man trener på. Så “hey ho, lets go”. 😉

I dag er det rygg og skuldre – my favourites 😀

Ha en strålende onsdag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg