Helgetrening

God søndag! 

Her er det straks klart for bursdagsfeiring, men jeg rakk en liten formiddagsøkt før kakeinntaket starter. ;p 

Dagens økt var 6-9-6-6-10 pullups, 5x5x30kgskulderpress, 15reps+10dips med 5 kg ekstra, skulderpress med manualer og smalt nedtrekk. 

De 15 repsene med 5 kg ekstra var overraskende lett ;D

video:15dips5kgekstra

Skulderpress siste sett:

video:skulderpress30kg

Og når det gjelder pullups så har jeg de to siste ukene trent dette programmet fra 50pullups.com. 

Her velger man program utifra hva som er maks antall repetisjoner på ett sett (for meg var det da 9-11 pullups per dags dato). Så i dag var jeg ferdig med siste dag og skal teste maks pullups i løpet av uka som kommer for å se om det har gitt noen effekt. Håper i alle fall på 12 pullups nå 🙂 Jeg har tatt 13 pullups før, men det var med noen kilo mindre på skrotten ;p

Ellers så er det også mye teknikktrening i knebøy for tiden. Jeg kjører tre økter i uka fordelt på 3sekundernedmedstopp-knebøy, knebøy til boks og vanlig knebøy. 

Så her er er ett av gårsdagens 10 sett med saktebøy:

video:kneby525kg

Nå er det bursdagsfeiring! Ha en strålende søndag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg