Helgetrening: Støl som f… etter disse tre øvelsene

God søndag!
Det vil si, god STØL-søndag for min del, for gårsdagens økt kjennes i setemuskulaturen i dag for å si det sånn. I går ble det 10 sett med saktebøy, 5settx10reps hip thrust pluss noen sett med bulgarske utfall, og jeg kjenner at jeg fikk kontakt med rumpe- og lårmusklene i går for å si det sånn. 
Ehehehe. 
video:hip thrust
8Y4M8pNgZ4

I dag var det derimot rygg- og skuldre som skulle bli kjørt og selv om det kjentes ut som jeg sov gjennom hele økta så fikk jeg da gjort det jeg hadde planlagt. 
Det ble pullups, dips med ekstra vekt, skulderpress med stang, roing i kabel, nedtrekk, arnold press og sidehev. Og svosj, så hadde det gått nesten et par timer. 
Ellers så må jeg jobbe litt i dag og så håper jeg det blir kveldstur med Lexie i skogen på ettermiddagen hvis sola fortsetter å titte frem. 
Med andre ord, en finfin søndag <3
– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg