Hva skjedde nå?! :D

Det var det jeg tenkte etter de to løftene her:
video:boy90kg
video:95kgby

Hallelujah, jeg startet mandagen med å ta pers i knebøy, helt spontant og så overraskende. Det er bare to dager siden jeg trente 10 sett med 5 reps saktebøy (pluss thip thrust og bulgarske splittbøy), noe som jeg fortsatt kjente i lårene, men likevel følte jeg bare for å sjekke styrken på 1 repetisjon maks i dag, og nå angrer jeg ikke for å si det sånn. 

Jeg tok 95 kg i knebøy, 5 kg pers! Så det å trene uten belte og hatt full fokus på teknikk (samt trent TI sett for hver knebøyøkt), har tydeligvis gjort susen for styrken også. 

Dette er så gøy!!!! For en mestringsfølelse og endorfinrus det er å “slå sæ sjæl” med ny personlig rekord. AH 😀

Da var gledesrusen for den kommende uka satt! Ha en strålende mandag. Nå skal jeg straks gå tur med Lexie i den nydelige høstsola, siste turen for denne gang, før jeg turer inn til Oslo igjen. 

– Silje Bjørnstad – 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg