1 kilo her og 1 kilo der..

God torsdag!
ENDELIG ble det formiddagstrening igjen – jeg trives best når jeg får trent rett etter frokost på et treningssenter som ikke er stappfullt av folk og “fe”. ;p
Uansett, på dagens økt var det rygg og skuldre som stod i fokus med blant annet:
Pullups med ekstra vekt (10kg x 4 reps  + 7,5 kg x 5 reps + 7,5kg x 4 reps + 7,5 kg x 4 reps), dips med ekstra vekt (21,25 kg x 6 reps  + 21,25 kg x 4 reps + 16,25 kg x 6 reps + 16,25 kg x 6 reps), nedtrekk med myo-reps, arnold press, brystpress med manualer, sittende roing og mageøvelse. 
PUH!
!0kg x 4 reps:
video:pullups4x10kg

21,25 kg x 6 reps:

video:6reps21125kg

(Usikker på om denne filmen funker?! Står bare og surrer hos meg, men den er på Instagram også, for de spesielt interesserte)
{tekst}

 

 

Som jeg nevnte tidligere denne uka så kjører jeg nå samme program hver uke som består av 5 treningsdager og 2 hviledager. Det vil si at progresjon måles i for eksempel kortere pauser mellom settene og selvfølgelig økning i kilo på de ulike øvelsene eller tar flere repetisjoner. Nå skal det sies at man ikke nødvendigvis øker i hver enkelt øvelse hver eneste uke, det gjør i alle fall ikke jeg og det er heller ikke meningen, men sakte, men sikkert så går det fremover med 1 kilo opp her og 1 kilo opp der.

Ah, så må dere sjekke ut den nyeste utgaven av Shape Up!! 😀

Fresht og innholdsrikt blad som alltid 🙂

Jeg bidrar med en ny artikkel om mental trening: “Slik takler du treningsmotstand”.

 

Løp og kjøp, og ligg ned i sofaen og nyt! <3

Ha en herlig torsdag!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg