Oppdatering

Tjohei søndag og 1.advent er det også! 🙂

Grunnen til lite blogging er travle dager hvor mesteparten består av jobbing, med andre ord, så er det heller uinteressant bloggmateriale å publisere :p

Denne høsten har jeg hatt mye jobb, og mye forskjellige oppdrag, noe som jeg selvfølgelig er kjempetakknemlig og stolt over. I løpet av desember håper jeg det derimot skal roe seg ned litt, for jeg vet det blir mye å ta tak i allerede fra januar av neste år. Ryktene skal ha det til at det blir nok en pressetur til Mexico i forbindelse med innspillingen av Paradise Hotel (jeg dro nedover i fjor, og hadde aldri sett på Paradise Hotel – nå er jeg hekta ;p ).

 

Men 10-11 dager i solskinn og varme i begynnelsen av vintermåneden januar er i alle fall ikke meg imot!

Men trening har det jo også blitt de siste dagene, med blant annet pers i pullups (15 stk) og dips (24 stk). Det går fremover i de øvelsene jeg trener mye, og det er jo et godt tegn 😉

 

(I know, løftetryner deluxe!!! 😀 😀 😀 )

Baseøvelsene er selvfølgelig også på plass i treningsprogrammet mitt, med både benkpress, knebøy og markløft. 

Ellers så er det også mye sosiale sammenkomster i slutten av november og i begynnelsen av desember, og jeg tror det skjer noe omtrent hver eneste helg frem til jul, slik som det jo pleier å være for de fleste. 

Men alt er ellers tipp topp. 🙂 Jeg må bare finne frem adventsstake og julepynt når jeg kommer hjem, så er julestemningen på plass i heimen også. 😉

 

Ha en nydelig søndag. 

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg