Film: Treningsøkt med pullups og dips med ekstravekt

God onsdag og en relativt hektisk onsdag-jobb-formiddag for min del, men nå er treningen unnagjort og nå skal jeg straks ut å møte ei venninne 🙂
Dagens økt ble blant annet pullups med ekstra vekt, her er 6 reps med 10 kg ekstra. Skjønner ikke helt hva jeg gjør med beina mine, jeg prøver meg på noe hoppetihopp-pullups tydeligvis…
video:10kgpullups

Fra pullups til ekstra vekt er det rett over til dips med ekstra vekt og i dag kjørte jeg for første gang 4 sett etter hverandre med 20 kg hengende mellom beina. Det ble 5-5-5-4 reps 🙂
video:20kgdips

 

Etter styrkedelen måtte jeg ta igjen roøkta fra i går, og i dag var det så mye mer trøkk, så jeg er faktisk veldig glad jeg utsatte de intervallene til i dag.  😀 

Ellers så må jeg bare si at jeg er OVERVELDET over alle kommentarer og tilbakemeldinger på gårsdagens innlegg. Shit ass! Utelukkende positive heiarop fra fjern og nær, DET er motiverende det! 😀 Så tusen takk til alle – det betyr mer enn dere aner, og også mer enn det jeg ante sjæl. (Jeg satt faktisk med tårer i øya etter alle meldingene på Facebook).

Så det tar jeg absolutt med meg videre! 😀

Ha en herlig onsdag!

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg