Just happy.

It`s beginning to look a lot like Christmas! Og jeg ELSKER det! 😀 Selv om jeg egentlig ikke har noe juleferie i år, så får jeg uansett noen dager fri på “de viktigste dagene”, som er 23. og 24.desember for min del. På lille julaften pyntes juletreet og vi spiser juleskinke, mens den 24. desember er det julestrømpe, Disneykavalkade på TV, julemiddag og julegaver som gjelder. Det er virkelig så gøy å gi og gå gaver, se hvordan andre reagerer og hva andre har funnet på til deg selv. I tillegg skal Fredrik være med hjem til meg i jul i år, for første gang, så årets jul bør absolutt bli bra. 

Jeg er straks ferdig med alle julegaver også.

Og i tillegg har det visst blitt noen tidligere julegaver på meg selv også. ;p

Reebok terrengsko med Goretex kjøpte jeg i Sverige, og er egentlig en gave fra mamma, men jeg måtte jo plukke ut skoene selv. Også fikk jeg jo AthleticFitness-bikini i posten i går, mens i dag har jeg hentet BOSE QuietComfort-øretelefoner som er støyreduserende øretelefoner – en drøm å ha på seg når man skal sitte på fly, kollektivtrafikk etc.

 


Jeg GLEDER meg til å teste ut disse når jeg sitter på flyet til Mexico 5.januar. Ooooops, for ja, jeg SKAL til Mexico 5.januar i forbindelse med ParadiseHotel-pressetur. Jeg var der i fjor også, og trengte ikke å bli spurt to ganger når muligheten dukket opp nå igjen. AH! Det er så mye bra å se frem til de kommende ukene! 😀 IKKE MINST så gleder jeg meg maks til å se Lexie igjen når jeg skal hjem til Finnskogen, verdens fineste og kuleste firbeinte venn. 

Forresten, husk å sjekke ut tilbudet hos Klubben.no før 18.desember, I MORGEN, for da kan du gjøre et skikkelig kupp med rabattkoden jeg fortalte om tidligere. 

Sjekk ut rabattkode, du får 20 prosent avslag og gratis frakt!

Altså, klubben.no har alt, og da mener jeg ALT. Ok, nesten da. 😉

Ha en herlig torsdagskveld!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg