Så klar for Mexico. Og USA! :D

5.januar reiser jeg til Mexico og DET ser jeg så fram til! Jobbings i forhåpentligvis sol og varme med flotte folk, kroppsvekttrening på stranda, bading og kontorarbeid ved bassenget er i alle fall ikke meg imot. Det blir jo litt utfordrende med tanke på at jeg er i gang med konkurranseoppkjøring og er på diett, samt at jeg har et treningsprogram som skal følges, men dette finner jeg og coachen min ut av. Man må jo bare gjøre det beste ut av det. 

Mexicoturen er en jobbreise, men her om dagen bestilte jeg en annen tur, og den turen blir ren ferietur. Jeg og samboeren har nemlig fått brev fra borettslaget om at de skal skifte rør i bygningene i mai, noe som betyr null vann/toalett/dusj/vaskemaskin/oppvaskmaskin og egentlig alt mulig som involverer vann ikke er lov i TO uker (med unntak lørdager og søndag). 

Så min løsning: Vi reiser bort.

Hvor?

LAS VEGAS BABY!!! 😀

Oooooog, ORLANDO (Halloooo DIsney World!!;))

Ooooooog MIAMI!!! 😀

Med andre ord så blir det en to ukers USA-tur, og DET tror jeg kan bli veldig veldig bra. Jeg har vært i USA to ganger tidligere, og faktisk også vært i Las Vegas og Grand Canyon to ganger før, men det er et sted jeg virkelig ikke blir lei. Jeg ELSKER spillemaskinene, alle de gigantiske hotellene med hvert sitt tema, alle lysene, showene, maten og ikke minst varmen. 

Jeg har aldri vært i Orlando eller Miami før, så ser frem til å oppleve de stedene også 🙂

Og dette blir også første gangen jeg og Fredrik reiser sammen til USA. Bare det i seg selv får det jo til å krible litt ekstra i reisefebertermometeret. 

Sånn, det får bli dagens gladinnlegg fra denne kanten. Jeg bare er så utrolig glad i å reise og jeg har allerede startet nedtellingen til både Mexico og USA. 😉

I morgen kommer det oppdatering på “Status etter 3 uker med konkurransediett og trening”. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg