O hellige juletid :D

God søndag!

Etter tre netter hjemme på Finnskogen er jeg tilbake i Oslo og også tilbake på jobb for Side2. Det er et par jobbdager nå før det blir noen dager til med jobbfri, så er det helgejobbings og deretter bærer det til Mexico!

Shit, som tida flyr!!!!

Men jeg har i alle fall kost meg skikkelig hjemme med både lange morgener, treningsfrie juledager, julegaver, julemat, gåturer i skogen og juleselskap. 

Med andre ord så har det faktisk vært ganske så perfekt. Det eneste som mangler var vel snø, men den ser jo ut til å komme nå. 

 

Også savner jeg selvfølgelig denne klumpen allerede:

<3

Når det gjelder diett og jul, så har jeg vel egentlig spist det jeg vil i 2-3 dager, i alle fall med tanke på middag og dessert. Og det har jeg ingen dårlig samvittighet eller dårlig følelse for at jeg har gjort, noe som i seg selv er positivt i mitt hode. 😉

Kroppen har vært relativ tom for energi og “trøkk” de siste dagene, så det har blitt 2-3 dager med minimalt aktivitet og trening, noe som jeg heller ikke har dårlig samvittighet eller dårlig følelse for å gjøre. Å lytte til kroppen er vel kanskje det smarteste man kan gjøre, og akkurat det har jeg gjort. 

I kveld har jeg derimot planer om å ta en treningsøkt sammen med kjæresten.

Enn så lenge, fortsatt god jul! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg