Back on track

God tirsdag! 

I dag har det blitt etterlengtet formiddagstrening og energinivået var slik som det pleier. Det hjelper med en god natts søvn og stressfri romjul med fokus på “kun sæ sjæl”. ;p

Det ble knebøy, rumenske markløft, bulgarske utfall og beinpress, samt rointervaller.

 

Rointervaller har jeg egentlig hatt et hat-hat-forhold til, men noen ganger så er det skikkelig trøkk selv om kroppen kjennes sliten ut etter å ha trent styrke først og i dag var det futt i skrotten 🙂 Det føltes så bra ut at jeg faktisk tok en ekstra intervall, just for fun. 

Ellers så kan jeg tipse om at jeg har skrevet tre treningssaker som er i hvert sitt blad: Den nyeste utgaven av DetNye, den nyeste utgaven av Kamille og den nyeste utgaven av Shape Up. 

I DetNye kan du lese om øvelser for å bli sterk i rumpe og lår (med treningsprogram). I Kamille er det HIIT-treningsprogram som er i fokus samt forklaring på hva slags treningsform dette er.

Dette er herlige Pia Eliassen som er personlig trener på SatsElixia Spektrum som er modell og PT i Kamille-saken:

_1F7NTFm1C

Og i Shape Up har jeg en ny sak om mental trening og søtsug. 

Løp og kjøp! 😉

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg