#TakeItEasy

Tjohei!

Jeg er rett og slett ikke frisk og sier bare hasjtagg takeiteasy. Jeg er på jobb på Side2 i dag, men jeg blir hes bare jeg snakker med folk, jeg hoster hver gang jeg reiser meg og går. Og i tillegg så har jeg kuldegrøsninger, øyeblikk av svimmelhet og av og til vanskeligheter med å liksom få festet blikket ordentlig. 

Så etter dagens jobbvakt skal jeg konsentrere meg om å slappe av, holde meg god og varm, ta antibiotika, drikke masse og rett og slett lade batteriene.

Men hvis dere er intr i å lese litt mer om hvordan det går med oppkjøringen til athletic fitness så skriver jeg av og til litt mer detaljerte innlegg hos Bedretrent.no 🙂 Så sjekk innom der! 

Siste innlegg er dette. 

Jeg kan forresten ikke forstå at det bare er to mnd til konkurranse!! WHAT!??!??

😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg