Mmm-man, that felt good!!!

Ah, formiddagstrening uten hosteanfall og ny pers i dips må man jo være fornøyd med! I alle fall når jeg ikke har trent ordentlig på Gud-veit-hvor-lenge! Mmmmm, digg å kjenne at kroppen er på bedringens vei, forhåpentligvis 😉

Nå som jeg spiser (mye) mindre enn det jeg vanligvis ville ha gjort så er det enda viktigere for meg å trene på formiddagen fordi det er da jeg har mest “trøkk”. Etter en god og mettende frokost og kaffe er kroppen så klar for å bevege på seg, så igjen priser jeg meg lykkelig for at jeg har denne muligheten flere ganger i uka fordi jeg jobber 50/50 som journalist i Side2.no og resten av uka med hjemmekontor. Med begrenset matinntak så bare ser jeg for meg at det kan bli tøffere å gå rett fra jobb på ettermiddagen til trening når allerede halve dagen har gått og man har hatt et begrenset energiinntak. Jeg har nå hatt to dager med “diett-boost”-diett, og nå er sultfølelsen defintivt mer tilstede enn den har vært tidligere i oppkjøringen. He he. Samtidig så har jeg ingen cravings på søtsaker eller lignende. Det skyldes nok både det at jeg drikker masse sukkerfri saft og te, kan spise så mye grønnsaker jeg vil og ikke minst at de måltidene jeg spiser maker så digg 😀

Det som derimot er KJIPT er at de i disse dager lanseres nye mat- og drikkeprodukter i dagligvarehandelen, og tradisjonen tro så skriver jeg om dette for Side2. Så når produsentene sender sine lanseringsnyheter på mail med bilder og tekst så er det så mye som frister! Hehe. Jeg ELSKER å teste og smake nye produkter, men jeg får jo muligheten når konkurransene er over da. Og jeg vil selvfølgelig lenke til saken(e) jeg skriver om nyhetene når den/de er publiserte. 

Ha en fin tirsdag! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg