Årets (tidlig)sommerferie er SÅ i boks

Hei mandag! Dagen har flydd avgårde til jobbing på hjemmekontoret for min del, med en innlagt treningspause sånn midt på dagen så klart. 😉

Og “tida flyr i godt lag” er det et uttrykk som sier, og selv om jeg ikke akkurat kan skryrte på meg å være i et “større lag”, så stortrives jeg bare så enormt med å skrive saker hjemmefra, særlig når det er for yndlingsbladet Shape Up. Stikkord til fremtidige artikler er “sterke armer”, “fleksitarianer-kosthold”, “generasjon prestasjon”, “bygg rygg”, “geniale mellommåltider” og “mental trening”. Og det er bare noen av godsakene fra meg som du kan forvente deg i utgavene fremover 😉

MEN apropos tiden fremover, i mai skal jo jeg og Fredrik til USA, jeg har såvidt nevnt det tidligere. Og vet du hva jeg fant ut? Jo, at Bahamas er sånn cirka 1 times flytur unna Florida. Vet du hva jeg gjorde? Jeg bestilte fly og hotell til Bahamas. 😀 😀 😀

Så sjekk følgende reiserute:

Oslo – Las Vegas – Florida/Orlando (Halloooo Disney World!!) – Bahamas – Miami – Oslo. 

Altså, om jeg gleder meg?!?!? Jeg har reisefeber allerede liksom (stakkars Fredrik). Det blir jo min tredje tur til USA og når man har sjansen til å “svippe innom” Bahamas samtidig, så tar man den jo selvfølgelig den muligheten! 

Las Vegas har jeg vært to ganger før og den byen blir jeg bare ikke lei. Det er så mye å se på og å gjøre og å oppleve. Og spilleautomatene?? Jeg elsker det! 

Jeg har aldri vært i Miami eller Orlando før, så det er gøy å oppleve en ny stat og nye byer. Disney World og Miami Beach høres liksom ikke feil ut. 

Jeg har til og med allerede begynt å drømme om alt jeg skal spise der borte i USA, hehe. Det er jo cirka 1 måned etter siste AF-konkurranse, så da setter nok kroppen pris på litt mer mat igjen for å si det sånn. 

Uansett, da jeg våknet opp til nok en “snøstorm” her i Oslo i dag så måtte jeg bare finne noen bilder å se på. 

This makes me happy ;D

Moralen er: Skal du til Miami eller Orlando (Florida), så ta deg en tur innom Bahamas samtidig. ;p

– Silje Bjørnstad – 

(Alle bilder er hentet fra Google)

2 kommentarer
    1. Åh så herlig Silje!! Masse lykke til videre og gledes til å følge deg i USA !
      Hvordan spiser du nå? Hvordan deler du makronene gjennom dagen, feks fett/kveld/morgen karb kveld/morgen eller spiller det ikke så stor rolle ? Er det en grei fordeling eller er det veldig lite karbohydrater i diett?
      Kos deg videre 🙂

    2. Marielle: Åh, tusen takk for hyggelig kommentar! 🙂

      Jeg har ikke fått noen spesiell kommentar til hvordan jeg skal dele opp makroene mine, men jeg personlig liker å ha både karbs, protein og fett i alle måltidene – så jeg fordeler det utover dagen 🙂
      Jeg synes ikke det er lite karbohydrater, jeg har i alle fall ikke merka noe stor reduksjon i energinivået etc. Men det er selvfølgelig mindre enn det jeg har spist tidligere og mindre enn det jeg ville ha spist hvis jeg ikke var på diett 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg