Rabattkoder fra Nettavisen er her!:)

Hei tirsdag!

I dag har jeg “hviledag” fra treningen og har derfor  i stedet gått (LES: sklidd) en tur i skogen sammen med verdens beste Lexie. Altså, det var så glatt at både jeg og den firbeinte lekte Bambi bortover veien oppi her. He he. Men utrolig deilig måte å starte dagen på var det uansett!

En annen god grunn til å ha hviledag i dag er fordi jeg skal teste formen på Athletic Fitness-runda i morgen. Åh skitt. Det er fire minutter med smerte og antakeligvis hosteanfall sju timer senere, men det skal bli godt å vite hvordan man ligger an på styrkemomentene. Det er jo faktisk 6 uker siden jeg testa “helvetet” sist.

Men tilbake til overskriften; jeg jobber jo selv i Mediehuset Nettavisen og MÅ bare fortelle om at nå har vi lansert en egen side med rabattkoder! Det er så kult!

www.nettavisen.no/rabattkoder

Her kan du velge og vrake blant rabattkoder til alt fra skjønnhet og velvære, mote, sportsartikler, hoteller og sko. Med andre ord, her er det mye penger å spare og masse flotte tilbud. Det er enkelt å søke opp rabattkoder til ditt behov og det er virkelig en hel haug med rabattkoder fra kjente nettsteder. 😀

Vel, det var dagens lille tips.

Nå må jeg pakke og komme meg tilbake til Oslo og Fredrik.

Ha en herlig ettermiddag og kveld! 🙂

 

2 kommentarer
    1. Takk for fin blogg!
      Kan du ikke skrive litt om frilansskriving og hvordan du jobber? Noen tips og råd, kanskje, og hva de store mediehusene ønsker og betaler, hvilke frister og rammer du har, og hva du inspireres av?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg