Shoot og motivasjonsboost

 

Ah, for en herlig søndag!!! I dag er det nøyaktig TO uker til Sandefjord Open, og etter dagens shoot er jeg bare enda mer gira og motivert for konkurranse. Det var så utrolig hyggelig og motiverende å møte to av de andre deltakerne i teamet på shooten og jeg gleder meg sånn til å se de endelige bilderesultatene. 

Jeg er også glad jeg eksperimenterte litt med væskekutt i går, for det ble en ny mental utfordring for min del. For å gjøre historien kort; prøv selv å ikke drikk når du spiser ris/torsk/kylling eller hva det enn måtte være, ikke ta et glass vann når det passer seg eller noe annet drikke når du føler for det i 24 timer og bare ta bittebittesmå slurker når du MÅ. Så det var noen timer i går kveld der alt jeg tenkte på var “iskald pepsi max med isbiter og tyggis for å spyttproduksjonen i gang”, men det føles så sykt bra etterpå når man har stått over nok en “craving”, og det også er jo bare et bevis på at “joda, du overlever” og ikke minst at det sitter i hodet. Jeg våknet jo opp ganske så tørr i munnen, men et par riskaker, 1 kokt egg og en liten slurk vann hjalp veldig. Og så var det utrolig digg å kjenne energinivået som bare omtrent eksploderte når jeg begynte å drikke og spise som normalt igjen, hehe. Så da ble det en treningsøkt med fokus på bein pluss intervaller. 🙂

Ha en fin søndagskveld! 🙂

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. wow så flott du er!! men det er du virkelig alltid også! 🙂 spennende å lese silje! hvordan blir mat og drikke siste uka? du får vell spise hehe? og drikke pepsi max for å dempe sulten?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg