1 uke til fitness-debuten

 

God søndag!

I dag har det vært formsjekk og jeg har trent på Oslo Performance Center som er et relativt nytt senter her i Oslo. Og sjekk den kule lillafargen som går igjen!!! Ah, digger det! Så da ble det en kjapp beinøkt pluss rointervaller i supersett med dips.

Energinivået er fortsatt veldig varierende, et minutt er jeg i fyr og flamme, mens neste minutt føles det ut som jeg kunne lagt meg ned på gulvet og sovet i flere timer. Med andre ord så merker jeg at kroppen virkelig begynner å bli sliten nå, og det er deilig å vite at målet nærmer seg med stormskritt. Det er jo tross alt bare en uke til søndagen hvor jeg selv skal prestere i styrkemomenter og på scena! 

I morgen skal jeg til Sarpsborg for å få figursydd konkurransebikini, endelig. Den jeg har hatt hittil kjøpte jeg brukt, mest for å ha en bikini til å øve poseringer i slik at man enklere ser hva som fremheves og ikke i en slik konkurransebikini. På tirsdag skal jeg få vippe-extensions og på onsdag og torsdag må jeg handle inn det siste som skal være på plass på konkurransedagen, og ikke minst lage mat som jeg skal ha med til Sandefjord. Jeg og gjengen reiser allerede fredag på grunn av registrering, så det blir Sandefjord-fitness-weekend for å si det sånn. 

Jeg har også skrevet et nytt innlegg om konkurranseoppkjøringen på BedreTrent.no. Les innlegget her.

Ah, så må jeg bare dele en sniktitt på denne herligheten som jeg har kalt “Tilslørte påskepiker”. Med andre ord så er det en konkurransediett-vennlig dessertversjon av den kjente desserten “Tilslørte bondepiker”. 😉

SYKT DIGG!!!!

Legger ut oppskrift og fremgangsmåte i morgen! 🙂

Ha en fin kveld!

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg