Nyt treningsprogram!:D

 

God mandag!!! 

Og sånn ønsker jeg en ny uke velkommen:

😀

I dag startet jeg nemlig på et nytt treningsprogram, som faktisk er laget av PT-og-styrkeløfter-kjæresten min, Fredrik. Målet generelt er jo å øke styrke og bygge muskelmasse, og dette programmet skal jeg kjøre noen uker som en slags “innkjøringsfase” for at kroppen og nervesystemet skal bli vant til nye treningsrutiner. Det nye treningsprogrammet består av 6 treningsdager/økter i uka og inkluderer øvelser som for eksempel ulike varianter av knebøy, markløft, ettbeinsøvelser og benkpress. 

I dag ble det for eksempel 6x6sett i knebøy med stopp i bunnen, utfall bakover i supersett med rumenske markløft, 6×6 sett med dips med ekstra vekt (her skal jeg bruke to sekunder på vei ned, holde 1 sekund i bånn og så kjøre eksplosivt opp. Prøv det for en litt mer utfordrende syrevariant av dips;p ).

Så koste jeg meg med 4×1000 meters intervaller på romaskinen etterpå. 

Jeg merker jeg i alle fall er supermotivert med treningen fremover. 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg