hits

Mellommåltider, mental trening og treningsprogram for armer i Shape Up

God onsdag! De som følger meg på Snapchat har skjønt at formen ikke har vært helt i hundre i det siste. Det startet på lørdag kveld der jeg kjente at nakken begynte å låse seg og når jeg våknet opp på søndag klarte jeg knapt å snu hodet til høyre. På mandag var jeg ikke noe særlig bedre og da begynte det også å låse seg på venstresiden, så da tok jeg en tur til en manuellterapeut for å se om han kunne gjøre noe. Natt til tirsdag våknet jeg opp med migrene i tillegg. Det mest irriterende her er jo å ikke få gjort alt man har planer om og faktisk lyst til å gjøre, som for eksempel trening og å skrive en hel haug med saker før jeg reiser til USA i neste uke. Men man skal lytte til kroppen, så det har blitt noen roligere dager de første dagene denne uka her, MEN i dag var jeg tilbake på trening og halleluja så digg det var!

Da blir man gladlaks da:

Faktisk så hadde jeg så mye energi i skrotten at jeg kjørte to-økter-i-én og det er i alle fall ingen tvil om at bevegelse er godt for kropp og sinn, for nå er faktisk all spenning og kinker i nakken borte. 

Og når jeg kom hjem nå så lå den nyeste utgave av Shape Up og ventet på meg i posten. Dette er den beste og mest sporty onsdagen på lenge, he he. 

I denne utgaven bidrar jeg med tre artikler. 

En sak om mental trening og restitusjon:

En sak om 12 geniale mellommåltider:

Og et treningsprogram for hvordan man får sterkere og mer definerte armer med god hjelp fra Tonje Jenssen. Hun er blant annet kjent som coach i The Biggest Loser på TVNorge og jobber som personlig trener ved Magnat Center i Oslo. 

I morgen reiser jeg hjem til Finnskogen der jeg skal nyte hjemmekontor i litt roligere omgivelser og ikke minst lange skogsturer med verdens beste firbeinte vesen Lexie. Det blir så deilig!

- Silje Bjørnstad - 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Matbloggtoppen Matprat