Silje tester ny Japp med peanøttsmør

Hei onsdag!

Oppsummeringen av dagen min i korte trekk:

Trening med litt poseringsøving, post-intervall-endorfinrus, nedtelling til ferie og matnyheter!

I går ble saken om vårens matnyheter nemlig publisert på Side2 og noen av nyhetene har også funnet veien til kontoret.

Og denne gangen er jeg ikke på noen konkurransediett så med andre ord kan jeg også smaksteste nye produkter 😀

Så i kveld har jeg smakt på den nye Japp-sjokoladen med peanøttsmør. Personlig er jeg jo ikke den største sjokoladejunkien og Japp er ikke førstevalget hvis jeg skulle ha kjøpt en sjokolade i butikken, men jeg ville i alle fall valgt denne nye varianten fremfor den tradisjonelle Japp-sjokoladen! 🙂

Denne hadde virkelig en god kombinasjon av deilig sjokoladesmak og peanøttsmør uten å være kvalmende. 

En god firer til Japp Peanutbutter! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg