Nå tar jeg ferie og bloggpause

God fredag!

Da begynner kroppen å komme i feriemodus og i morgen er det avreise til USA og ENDELIG FERIE PÅ ORDENTLIG. Jeg kan bare ikke få sagt det nok hvor klar jeg er for to uker i USA (Las Vegas, Orlando, Miami= pluss en svipptur innom Bahamas.

Jeg kommer til å legge igjen laptopen hjemme, ganske bevisst, ellers så er det fort gjort at jeg tar med meg jobbkontoret og jobbhjernen, og nå skal jeg bare fokusere 100 prosent på å være i feriemodus. Så bloggingen blir nok ikke førstepri for å si det sånn, men følg meg gjerne på snapchat og Instagram. Det blir nok noen hyppigere oppdateringer der.

På Snap: Silje1987
På Instagram: silje_bjornstad

Og apropos Instagram, her er siste nytt fra den kanten:

1) Tilbakeblikk på vårens konkurranser med spørsmål om jeg skal stille til høsten igjen eller ikke… 😉
2) Kakelag-party!! 😀
3) Et bilde fra fotoshoot i april – tatt uka etter sesongens siste konkurranse som var Oslo Grand Prix 9.april.
4) Chins med ekstra-vekt. Har ikke trent chins (altså kroppshev med underhåndsgrep) på flere måneder, så veldig gøy med “ny øvelse” på programmet.
 

5) Noen har dilla på rundstykker for tiden 😉 Disse ble laget ganske så spontant og består av slumpeoppskrift med “man-tager-hva-man-haver”, og fy søren så digge de ble! Oppskrift i arkivet —> Havrekesam-rundstykker
6) Forsinket påskeegg fra mamma <3
7) Nok et bilde fra fotoshooten i april hvor jeg og Fredrik lekte oss foran kameraet.
8) Kommer aldri til å glemme dette øyeblikket her fra Oslo Grand Prix – topp 3. 🙂

9) Knebøy med stopp…. Puh!
10) Ut på tur med verdens beste Lexie 😀
11) Flisa-pullups.
12) Speltlompepizza – blir aldri lei!

Jeg er tilbake i Norge 21.mai.

– Silje Bjørnstad –

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg