Ut på (topp)tur

Hei helg!!!

Jeg har kommet meg hjem til Finnskogen og Lexie. Planer for helgen er å jobbe med et par prosjekter pluss å gå toppturer sammen med verdens beste firbeinte, og å bare nyte den friske vårlufta i skogen. Jeg får virkelig en helt annen ro, konsentrasjon og motivasjonsboost til jobbingen ved å reise bort fra byen og hjem til landsbygda i sånne hektiske perioder som dette. For den siste uka har det vært litt ekstra mye å gjøre på jobbfronten med møter, telefoner og mailer (og selvfølgelig jobbarbeid som skriving og research etc), i tillegg til at kroppen min ikke har kommet seg inn i den norske døgnrytmen, noe jeg fortsatt sliter med. Og jeg kjenner at jeg har fryktelig mye innvendig stress i kroppen for tiden. Jeg sovner ikke før 2-3-tiden på natten og jeg kan fint sove til 11-12. Og så er det også en periode midt på dagen der jeg får så sykt vondt i hodet, sikkert en kombinasjon av stress og ikke optimalt søvnmønster. Og for meg er det å lade opp batteriet ved å “lande litt” med å tilbringe noen timer (eventuelt dager) på Finnskogen i litt roligere omgivelser 😉

Når det er sagt så er det så utrolig mye spennende i vente – nye prosjekter og planer her og der, og det er så GØY!!!! 😀 Jeg skal selvfølgelig fortelle mer om alt sammen da ting begynner å falle litt mer på plass, men akkurat nå har jeg i alle fall en veldig god magefølelse på alt som skjer. 

Ellers så er jeg godt i gang med “10-toppturer”-målet for i år. Toppturene er merkede løyper som er en del av FYSAK-prosjektet i Åsnes kommune som jeg har skrevet om flere ganger, første gang i 2012: LES MER HER. 

Uansett så har jeg og Lexie gjort unna 3 toppturer det siste døgnet, noe som også betyr 3 stempler i topptur-kortet. 😉

NÅ venter jobbings 🙂

Ha en herlig lørdag!

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg