Apekatt-trening

God fredag!!!

Jeg har brukt dagen til å gjøre unna en del småærender pluss at jeg rakk en time med “leke-trening” på treningssenteret. Der ble det blant annet litt chins med ekstra vekt og “apekattstreker” – greit å bare kjenne an hvordan apekatt-teknikken er med tanke på at jeg skal delta i Toughest Viking Oslo i morgen. 

BGL9G4TNgRA

 

Helt ærlig så har jeg virkelig ikke peiling på hvordan det kommer til å gå og jeg har i alle fall ikke satt meg noe konkret tidsmål. Alt jeg vet er at jeg garantert kommer til å ha en enorm stor mestringsfølelse når jeg kommer i mål, at jeg kommer til å møte en hel haug med fantastiske folk, at jeg kommer til å bli utfordret i helt nye øvelser og hindre jeg aldri før har vært borti, og at det blir en dag fullspekket med treningsglede, motivasjon og inspirasjon! 😀

Med andre ord – JEG ER GIRA! 

God helg! 🙂 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg