Det enkle er ofte det beste

Hei!

Lørdagsinnlegg på overtid denne gangen – klokka er blitt 00:30 og min lørdagskveld har blitt brukt til reising fra Oslo til Finnskogen for deretter å gå tur med Lexie i skogen og så ble de siste lyse kveldstimene tilbrakt med fiskestanga i hånda med en helt upåklagelig utsikt over stille vann med vakende fisker i solnedgangen. 

Altså, kan det bli bedre?!

Noen ganger så er det bare stillhet og naturen som er det som skal til for å gi meg en helt stressfri sone og lykkefølelse, og er det noe Finnskogen kan by på så er det nettopp det 😉

Det ble ikke noe fancy og komplisert på dagens treningsøkt heller.

Knebøy – benkpress – markløft (med bredt grep) og gående utfall var det som skulle til for å gi meg en god og effektiv styrkeøkt i hvert fall.

 

Knebøy, benkpress og markløft tilhører alle gruppen som heter for “baseøvelser”, og en av de største fordelene med å trene baseøvelser er at du trener flere muskelgrupper som må jobbe sammen for å utføre bevegelsen, helt enkelt forklart. 

Men nå må jeg legge meg! Tida flyr enten man er i Oslo eller på landsbygda…

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg