Å bare nyte

Søndag <3 

Dagen startet med en topptur til “Elgklinten” – som visstnok er det høyeste punktet i Åsnes kommune. Turen er faktisk slik at man følger “grensesporet” oppover fra den ene siden opp til toppen, og når man kommer opp så blir man møtt med svensk og norsk flagg. Så det ble topptur i både Norge og Sverige i dag ;p

Så ble det noen timer med hjemmekontor før jeg reiste å spiste en helt fantastisk middag sammen med kjentsfolk. Min søndagsmiddag var intet mindre enn indrefilet med saltbakte amadinepoteter med aioli, stekt champignok, bønner og mais servert med rødvinssaus. YUM!

På vei hjem fikk jeg et nytt energikick og tok derfor dagens topptur nummer to da jeg først var ute på farten. Altså, alt jeg vil er å løpe i skogen! He he, det er bare en så ubeskrivelig deilig frihetsfølelse hvor beina bare går av seg selv, hodet tømmes for tanker og planer om hva som skal/må/bør gjøres, og alt jeg tenker på er hvor utrolig digg det er å bare være til i denne fantastiske sommernaturen samtidig som godmusikken spiller i øret.

Nå er kroppen godsliten samtidig som den er klar for å konsentrere seg om mer jobbings. Og sånn går no dagan!! I alle fall når jeg er hjemme på Finnskogen – og det er akkurat slik jeg elsker å tilbringe dagene her: med en god blanding av effektiv jobbing kombinert med alenetid i skog og mark. Og det går egentlig slag i slag, men alt skjer liksom i en helt annen stressfri sone når jeg er hjemme på Finnskogen, langt borte storbyens tjas og mas 😉

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg