10 ting jeg elsker med sommeren

1) Varmen
Soling, bading, flipflops på beina og lettere klær.

2) Sene kveldsturer i skogen

3) Spontan leketrening på lekeplasser, og i skog og trær.

BGFaaZltgew

 

4) Grilling, sommerfrukt, sommerbær og sommermat
Enough said! 😀

5) Tomme treningssentre
Det er mindre folk på treningsstudioene i byene (hvert fall der jeg trener) og man derfor slipper overfylte treningssentre hver eneste ettermiddag mellom 15 og 18.

6) Toppturer 
Å vandre flere timer i fjellet, ikke stresse fordi man skal “rekke noe” og bare nyte synet av norsk natur = ro i sjela og energipåfyll.

7) Lysere dager og generelt mer energi
Jeg våkner tidligere i sommerhalvåret enn i vinterhalvåret (noe jeg tror mange kan kjenne seg igjen i), jeg føler meg mer uthvilt og jeg våkner “raskere” om morgenen hvis jeg har på alarm.

8) Iskrem-sesong
For min del er det vel strengt tatt iskrem-sesong året rundt, men det blir enda litt ekstra is-spising på sommertid 😉

9) Å kunne spise utendørs sammen med gode venner 

10) Sommerferie.
(Dette punktet trenger vel ingen nærmere beskrivelse. Ikke at jeg har så mange ferieuker i år, jeg har en uke i slutten av juli og en uke i august, men ferie i sommermånedene er uansett digg!)

God helg 🙂

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg