10 tips til treningslåter

Hei og god tirsdag!

I dag virker som at kroppen bare ikke vil våkne, uansett hvor mange kaffekopper som kommer innabords. Så det blir spennende å se hvor mye energi det er til stede når jeg skal trene om et par timer :p

Uansett, jeg er helt avhengig av musikk på øret når jeg trener og noen godlåter kvikker meg opp mer enn andre. Det er en god blanding av både gamle, nye, kule og rare låter på min Spotify-liste.

Her er topp 10 som går på repeat for tiden (i tilfeldig rekkefølge):

1) Candy Girls – Bom Da De Remix

2) We Want Summer – DJ DimixeR

3) Footloose 2015 – Cloud Nine

4) Higher – JockeyBoys

5) Missy Elliot – Work It’

6) Pitbull – Timber 

7) Girls – Marcus & Martinus

8) Girls Like – Tinie Tempah feat Zara Larsson

9) Bangkok – Aksel & Hef

10) LÀmour Toujours – Tiësto Radio Edit

Ellers så teller jeg dager til jeg møter hu her igjen:


Bare én jobb-vakt igjen og så stiller jeg inn i feriemodus (med litt hjemmekontor innimellom da)! 😀 Vi sees om noen dager Lexie! <3

Ha en sporty tirsdag! 😀

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg