Nå tar jeg ferie!

Hei og god torsdag!

Jeg har så vidt kommet inn i feriemodus og når jeg er i feriemodus så er ikke bloggen akkurat første-pri. Derfor blir det noen heller sporadiske innlegg de neste 10-12 dagene, men følg meg gjerne på Instagram og Snapchat – der er det nok mer aktivitet 🙂

På Instagram: silje_bjornstad
På snap: silje1987

Nå håper jeg å nyte sol, varme, toppturer, skogsturer, hytteliv og fiskekvelder sammen med kjæresten og familie. <3

FORTSATT GOD SOMMER! 🙂 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg