Vinn billetter til årets treningshappening: Shape Up Convention

Hei og god torsdag!

I dag har jeg kjørt i gang en konkurranse på Instagram der du og ei venninne kan vinne to billetter til ShapeUp Convention 17.september. ShapeUp Convention holdes på Bislett Stadion i Oslo. Her vil man få en hel dag med morsomme og varierte treningstimer og spennende foredrag. I tillegg får du goodiebag, lunsj, t-skjorte og drikkeflaske fra Casall, og det blir stands, konkurranser og shoppingmuligheter. Hit kommer blant annet Therese Johaug, Funkygine og Lasse Tufte! Bli med på årets treningsparty og del den digge treningsglede med hundrevis av andre ShapeUp-jenter! Selv tar jeg med med min beste treningspartner og kollega Susanne Soydan.

Alt du trenger å gjøre for å delta er å gå inn på Instagram på min konto Silje_bjornstad . Klikk på bildet av meg og Susanne der du tagger din treningsvenninne i kommentarfeltet, og legg igjen en kommentar om hvorfor akkurat dere to vil på ShapeUp Convention. Vinnerne blir offentliggjort på Instagram i løpet av helga 😌💖 Bli med oss på en dag proppfull av treningsglede og inspirasjon! 😀

Håper vi sees 17.september! 😀

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg