Tre dager igjen

God onsdag!

Da var man tilbake i Oslo og frem til lørdag er det egentlig bare hvile og opp-psyking som gjelder for min del. Her i heimen er det egentlig “NM-modus” for alle penga med fokus på “riktig mat og restitusjon” for både meg og Fredrik. Han skal nemlig konkurrere i NM Styrkeløft utstyrsfritt på fredag, mens det er min tur på lørdag i NM i fitness. Det passer meg egentlig veldig fint at han skal konkurrere på fredag, og da på formiddagen, for da skal jeg bare slappe av uansett samt at det er digg å kjenne på konkurranselysten ved å se på andre som skal frem og vise hva de har jobbet for. Så blir det registrering og spraytan på fredagskvelden.

Beklager om det blir litt mye valpeprat og fitness-snakk disse dagene her, men det er liksom det som er mitt hovedfokus nå ;p Og man kommer virkelig i sin lille boble og egoistiske verden i en konkurranseoppkjøring, og i alle fall de siste dagene før for å forberede seg best mulig til et mål man har jobbet for i flere måneder. 

Ellers så har jeg fått på meg “scenevipper” og hodet er superklart for lørdag, så får vi bare håpe at kroppen også henger med når det faktisk gjelder.

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Caroline: Hahaha, jo takk, så hyggelig! 🙂 Men greit å understreke at dette er på slutten av en konkurranseoppkjøring hvor man blant annet blir bedømt på fysikk! Så dette er sceneform! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg