Perfekt start på dagen

God torsdag! I dag startet dagen med en superdeilig gåtur til dagens første “jobb location” og det var så nydelig ute! Rosa, skyfri morgenhimmel og masse høstfarger overalt med frisk høstluft rett i fleisen – da var jeg fornøyd liksom!

 

Først på dagen møtte jeg fotograf Rasmus Kongsøre og treningsprofilen “Funkygine” (som egentlig heter Jørgine for de som ikke vet det), for å ta noen bilder til en ShapeUp-sak som kommer i 2017.

Deretter gikk jeg til Myrens Sportssenter der det er åpent hus denne uken fordi de feirer 10 års jubileum! Jeg har bare tittet inn i gangene der tidligere og har aldri trent der, så derfor ble dagens økt gjennomført på Myrens. Og for et fantastisk senter! Jeg ble forelska med en gang!

Så mye plass og luft, og høyden under taket er et kapittel for seg selv. I tillegg er det jo så mye gøy å finne på her! Selv holder jeg meg jo mest i styrkeavdelingen (som for øvrig hadde masse ulike apparater, flere racks, stativer og plattinger) uansett hvilket treningssenter jeg er på, men jeg kjente jeg ble supergira på å både klatre og å teste ut squash da jeg så hvor fine fasiliteter det var på Myrens. De kjører forresten åpent hus ut uken, så hvis du har mulighet kan jeg absolutt anbefale å besøke dette senteret. Og nei, dette er ikke et “kjøpt-og-betalt-reklame-innlegg” for Myrens Sportssenter – jeg er dønn ærlig når jeg sier at jeg rett og slett DIGGET det stedet her.
Jeg vurderer liksom å ta morgendagens trening der også.

BMWAa2tDDUo

Dagens økt ble blant annet 4 supersett med 3 chins og 3 “sakte-dips” med ekstra vekt, benkpress med stopp, facepull, roing i kabel og sidehev. Nå må jeg skynde meg for å rekke et møte før det blir date med laptopen resten av kvelden.

Ha en herlig og sporty dag, og kom dere ut for energipåfyll – høsten er i alle fall helt nydelig her i hovedstaden for tiden!

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg