Klar for fitnesscruise

God lørdag!
Jeg stikker straks til terminalen til Color Line hvor jeg skal møte resten av Atlas Fitnessteam-gjengen som skal være med på årets fitnesscruise. Jeg er “kun” delegat denne gangen og ikke utøver (og er strålende fornøyd med det).

This is how we roll:

 

Tre av de på bildet her er blant de som skal kjempe i kategorien Body Fitness:

 

Susanne i midten med “vanlige klær” og Hege som står på Susannes venstre side, samt Tina som står helt til høyre.

Uansett så gleder jeg meg masse til både fitnesskonkurransen, relaxing og trening i Spa- og Fitnessavdelingen på båten, masse god mat, spilleautomater, shopping og supergod stemning!

Følg meg gjerne på snapchat og instagram/instastory hvor jeg kommer til å oppdatere hyppig fra turen. 

På Insta: @silje_bjornstad
På Snapchat: Silje1987

God helg!

 

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg