Kickstart!

Alright! Tilbake i Oslo, tilbake til litt mer hverdag og rolig jobbings, med andre ord back in business!

Årets juleferie har vært helt fantastisk og startet med 1 uke på Gran Canaria før det bar videre til familieselskap, julemiddager og bare total avslapping. For det skal faktisk litt til for at jeg klarer å legge bort laptopen helt, men denne ferien har jeg ikke rørt macen på flere dager, jeg har klart å la jobbmailer og andre jobbrelatert ting ligge på vent og jeg har rett og slett bare koblet helt ut med familie, venner, spillkvelder, julegodterier, filmer på TV og julehefter. 

Men etter 4-5 dager med total juleferiemodus er det jammen godt å komme tilbake til rutiner og hverdag igjen også. Jeg kom tilbake til Oslo i går kveld hvor kvelden gikk med til brettspill hos et vennepar – klokka ble vel halv tre på natta før jeg og Fredrik reiste hjem. Det var superkoselig og jeg vil egentlig bare spille mer (jeg elsker alt som har med brettspill og kortspill å gjøre). 

I kveld skal jeg dumpe ned i sofaen med den nyeste utgaven av Shape Up. For fy søren hvor deilig det er med ny inspirasjon, kosthold- og treningstips når et nytt år står for tur!

Og apropos overskriften “kickstart” – herregud så digg det er mer litt mer farger, grønnsaker og lettere mat etter noen dager med tunge julemiddager, desserter etter hvert måltid og sjokolade! 

Så i dag var det på tide å fylle opp kjøleskapet igjen med det som for meg er typisk hverdagsmat og som helt enkelt er helt naturlig næringsrike matvarer: magert kjøttpålegg, ost, egg, meieriprodukter, grønnsaker, frukt, halvgrove rundstykker og litt hermetikk. 

Kort oppsummert; her er det halveis jobbmodus og halveis feriemodus som gjelder ut uken. 

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg