Treningsnyhet i Norge: Terra-Core

Hei og god lørdag! For noe uker siden fikk jeg spørsmål fra Klubben.no om jeg hadde lyst og mulighet til å stille opp på en fotoshoot i forbindelse med lansering av et helt nytt treningsprodukt her i Norge. Og det sa jeg jo selvfølgelig ja til. Klubben.no holder nemlig til hvor jeg opprinnelig er i fra (Åsnes kommune i Hedmark) så jeg kjenner flere som jobber her, i tillegg til at jeg bruker flere av deres produkter i min treningshverdag. Og da er det bare hyggelig å kunne stille opp på sånne ting! Treningsprodukter både jeg og Fredrik bruker i fra Klubben.no er for eksempel balansepute, treningsstrikker, minibands, treningsmatter og massasjeruller.

Men tilbake til fotoshooten og det nye treningsproduktet som heter Terra-Core. Her får du både stepkasse og balansetrener i ett, og ifølge Klubben.no har du over 250 bruksmuligheter med Terra-Core!

Dette er hva Klubben.no skriver om produktet:
Terra Core er et allsidige produkt for å trene både balanse, styrke og kondisjon. Terra Core kan fungere både som vektbenk, balansetrener og en stepkasse i ett og samme produkt.

  • En step og en balansetrener
  • En mulitfunksjonell treningsbenk
  • Kan brukes på begge sider
  • Gir muligheten til mer enn 250 treningsøvelser
  • Har grep til øvelser på undersiden
  • Har feste til treningsstrikk på undersiden
  • Pumpe medfølger
  • Øvelseplakat medfølger
  • Instruksjons DVD medfølger
  • QR kode med øvelser og program på produktet
  • Har høy kvalitet, tåler høy slitasje over tid

Personlig har jeg god tro på Terra-Core vil blir populært i et gruppetreningskonsept, nettopp fordi du har “alt-i-en-boks” hvor man kan få trent både balanse, stabilitet, styrke og utholdenhet. Her kan man enkelt tilpasse og justere etter sitt utgangspunkt og nivå, man kan enkelt flippe over kassen avhengig av hvilke øvelser du ønsker å trene, du kan feste strikker og så videre.

Her er noen eksempler på øvelser, og tro meg, de er mye mer utfordrende enn det kan se ut som! På grunn av ustabilt underlag får du virkelig testet både balansen, kjernemuskulaturen og stabilitet samtidig i mange av øvelsene!

Brystpress med strikk:

Brystpress med beina opp:


Pushups:

Pushups med andre siden opp:

Båten (mageøvelse) med bøyde knær:

Båten med utstrakte bein:

Diagonal-hev:

God trening!

– Silje Bjørnstad –

(Foto: Klubben.no)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg