Sterk start på ny uke

Hei!

Denne helgen har det vært bloggfri på grunn av 3 nye undervisningsdager med Akademiet for Personlig Trening og PT-studier. Så selv om det er stille på bloggfronten av og til så er nok det bare et tegn på at det går i ett på andre arenaer! 😉

Uansett så prioriterer jeg å trene og det minner meg om et fint sitat en personlig trener til meg under et ShapeUp-treningsintervju en gang: “Det er like viktig å prioritere treningsavtaler som andre avtaler”. Og for meg er det veldig sant og veldig riktig. Det er på trening jeg kobler ut, samtidig som jeg henter ny energi. Nå for tiden er det skikkelige tunge økter også for min del og da er det enda viktigere for kroppen å få i seg nok mat, restituere nok og å sove bra for å nevne noe. Og akkurat nå funker ting veldig fint.

Jeg har planer om å teste 1 repetisjon maks på knebøy, benkpress og markløft i slutten av uken, og i formiddag hadde jeg den siste markløftøkten før en eventuell makstest. 3x3x125 kg på stanga:

BQckyfjD0KY

Knebøy og benkpress kjennes også sterkt og fint ut for tiden, så gjenstår det å se om det klaffer den dagen jeg tenker å forsøke å makse.

BQYt7-OjAAS

Så, det var bare en kjapp oppdatering fra meg! Nå må jeg løpe videre til neste avtale og jobbings. Podcast-innspilling, fotoshoot, VG-artikkel og muskelanatomi-puggings er noe av det som står på agendaen denne uken.

Ha en strålende uke!
– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg