Svosj!

Wow – denne helgen var nestsiste undervisningshelg for PT-studiet og nå er det bare 1 undervisningshelg igjen, og bare 1 måned til teoretisk og praktisk eksamen.

Hvor ble våren av liksom?! Og sammen med en hel del (les: litt for mye til tider) jobbrelaterte ting som skal fikses (som selvstendig næringsdrivende er det alltids noe å gjøre), så er det fortsatt (og har vært en lang periode nå) meget hektisk! MEN det går fortsatt superbra og jeg har fortsatt hodet over vann selv om jeg noen ganger har følelsen av å ligge å duppe litt under vannflaten. “Jobber best under press” er i alle fall noe jeg fint kan kjenne meg igjen for å si det sånn. Likevel skal jeg holde ut fint til juli måned for da har jeg bestemt meg for å ta en (velfortjent om jeg skal si det sjæl) sommerferie. Oh yes! Og i år skal en liten turdrøm gå i oppfyllelse for en naturglad fjellgeit som meg. Vi snakker roadtrip til Lofoten med et vennepar med vovs i bobil, i 10 dager. Om vi kommer til å bli god kjent a! Haha! Men herregud så gøy vi kommer til å få det også. Jeg blir supergira bare på tanken. Så bare tanken om ferie, toppturer, midnattssol og en helt fantastisk natur gir meg litt ekstra energi for tiden.

Og med det ønsker jeg alle en fantastisk uke!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg