Endelig!!!

Etter noen intense dager med hjemmeksamen, lite søvn og et høyt stressnivå i kroppen ble den teoretiske PT-eksamen levert i dag – endelig! Og førstkommende søndag er det praktisk eksamen, så det er slettes ikke ferie helt ennå. 

BVmKPoKhx1G

Og endelig har jeg fått tilbake macen min som jeg skrev tok kvelden i et tidligere innlegg. Den har vært på ufrivillig Norgesturné, for maskinen var egentlig ferdig fikset for 14 dager siden, men den var ikke klar for henting før i dag, så ikke vet jeg hva som har skjedd under transportetappen… Uansett, nå har jeg endelig fått laptopen min tilbake, noe som gjør jobbhverdagen litt enklere med tanke på “bærbart kontor” 😉

Og endelig fikk jeg tid til å oppdatere bloggen igjen, for det er jo noen dager siden sist. I tillegg til å ha vært fullstendig i eksamenskoma de siste døgnene så ruller livet som vanlig. Her er det både bryllup, babyshowers, vanlig jobb, trening og naturterapi i form av skogsturer det går i. Ja, også fotoshoot til boka da, som jeg har nevnt tidligere. Neste uke er det på`n igjen med de to siste shootdagene på Asker Treningssenter. 

 

BVKwy6ShAQK
BVMRHfohvB-

 

Så ja, det er fortsatt ikke noe problem å fylle opp dagene for å si det sånn. Nå er jeg bare så utrolig klar for å naile den praktiske PT-eksamen, levere de siste artiklene som må inn før sommerferie og ikke minst TA FERIE i juli. 

– Silje Bjørnstad –

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg