Katta er ute av sekken

Det vil si; nå kan jeg endelig fortelle at jeg er personlig trener på Sterk Helse & Trening!!! 😀 Jeg har jo tidligere nevnt at jeg har fått meg ny jobb som personlig trener tilknyttet et senter, men det er først nå informasjonssiden min er oppe på nettsidene til Sterk. Så da er det først nå jeg føler jeg faktisk kan ROPE DET UT! 😀

LES MER OM MEG OG MIN PT-ROLLE HER. KONTAKTINFO FINNER DU OGSÅ HER.

Timeplanen begynner å fylle seg ganske greit opp allerede, men jeg har fortsatt noen plasser ledige for PT-timer hvis noen skulle være interessert. Kanskje du har lyst til å mestre din første pullup, bli sterkere i markløft eller knebøy, teste ut duo-PT sammen med en venninne eller generelt bare kickstarte høsten med å komme i gang med gode treningsrutiner?

Send meg en mail på [email protected] hvis du ønsker å teste ut en uforpliktende og gratis PT-prøvetime nå i august. Og du, man trenger ikke å være medlem på Sterk for å begynne seg av personlig trener 🙂

Ønsker alle en STERK og SPORTY augustmåned, og høst når den tid kommer.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg