Karma got me like…

Én uke etter å ha løpt Toughest Hinderløp i Holmenkollen ble lørdagen i går tilbrakt på sofaen og i senga for å si det sånn. Jeg mistenker nemlig at et par iskalde bad og flere timer med kald og våt kropp har ført til en finfin høstforkjølelse med litt ekstra.

Snørrete hals og nese, perioder med megasvette og frysninger om hverandre og en noe forhøyet kroppstemperatur har bidratt til en veldig rolig helg. Jeg har ikke trent siden onsdag (ikke har det fristet heller) og har sovet flere titalls timer, men i dag har jeg i alle fall kommet meg ut for å gjøre min plikt som norsk statsborger; nemlig å bruke stemmeretten min. Så da fikk jeg i det minste tatt meg en tur ut i frisk luft og det var deilig! 

Men jeg har ikke bare brukt tiden til å sove og snyte meg med X antall kleenex – jeg har fått lest det nyeste Shape Up og kan trygt anbefale å få tak den freshe septemberutgaven som er i butikk fra og med neste uke! Her er det, som alltid, masse påfyll av freshe og sunne oppskrifter, artikler om mental trening og helse, nye treningsprogrammer og øvelser, intervju med freshe treningsjenter og mye mer. Selv bidrar jeg med fire saker i denne utgaven: Treningsprogram for kontorkroppen, intervju med håndballspiller Amanda Kurtovic som forteller om en vanlig matdag for henne, 10 jenter som forteller om deres “must” i treningsbagen og 20 tips til basisvarer på kjøkkenet. 

Enjoy!

Nå skal jeg bruke de siste helgetimene til å fortsette sofaslitingen i håp om at jeg får til å starte en ny uke med en treningsøkt med en opplagt og energifull kropp.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg