Vi har kjøpt hus!

Hei!

Det er blitt fredagskveld og den uken her har mildt sagt vært en berg-og-dal-bane av de sjeldne – uten at jeg skal gå nærmere inn på det nå. For tidligere har jeg nevnt at en stor avgjørelse er blitt tatt og det er på tide å avsløre den nå:
Jeg og Fredrik har kjøpt oss hus!!!!

I dag tidlig var vi i kontraktsmøte med selger(ne) og i slutten av november tar vi over den ene delen av en tomannsbolig på Skytta – cirka 20 min med bil unna her vi bor nå på Disen i Oslo. Boligen har 3 etasjer med blant annet egen garasje, sportsbod, to terraser og en veranda, egen hageflekk, tre soverom, stort kjøkken med integrerte hvitevarer (og side-by-side-kjøleskap som jeg har drømt om i 10 år :p), et bad med badekar og et mindre bad med dusj og peis. Ikke minst er det like ved marka (lysløypa er bokstavelig talt 1 minutt unna) og boligen ligger i et boligfelt uten gjennomgangstrafikk med utsyn mot skogen og ingen naboer.

FY SØREN hvor fornøyd jeg er med det kjøpet her, og FY SØREN for en hektisk periode det blir fremover…

I tillegg til vanlig jobb og bok-lansering-jobbings, så skal vi nå altså flytte og ikke minst også selge den boligen vi bor i. Meglermøter, visninger og flytteesker vil dominere “fritiden” min fremover, men jeg vet det vil være så verdt det når vi er kommet i mål. Ikke minst har vi også en ferie i desember å se frem til (vi er tydeligvis glade i å bruke penger denne høsten….), og når vi reiser på den ferien så har vi allerede bodd et par uker i det nye huset, og det er bare noen få dager igjen til jul når vi kommer hjem.

Jeg husker jeg trodde våren 2017 var travel, med tanke på PT-studier og bok-manus-fotoshoot-og-så-videre-jobbings kombinert med vanlig jobb, men denne høsten blir tydeligvis ikke noe mindre stressende da for å si det sånn. Men hei – det er vel greit å ha noe å finne på si! 😀 Vel, i morgen skal jeg i alle fall sove litt lenger enn til 7 – så nå (b)logger jeg av her, og lar resten av fredagskvelden bestå av regnskapsjobb (LES: finne kvitteringer, bilag og kontoutskrifter for siste måned og sende det til regnskapsføreren…).

Så blir det podcastinnspilling og trening med beste Susanne i morgen! DET gleder jeg meg til 😀

GOD HELG!

– Silje Bjørnstad .
 

10 kommentarer

Siste innlegg