Trening og flytting

Ah, denne helgen her har vært etterlengtet. I går hadde jeg besøk av Susanne og vi to fikk endelig spilt inn en ny podcast-episode igjen. Den vil bli publisert i begynnelsen av oktober måned. I denne episoden er det kosthold og ernæring som er hovedtemaet da vi hadde dyktige Juma Iraki som gjest. 

I tillegg så trente jeg og Susanne på Sterk Helse & Trening og jeg kan faktisk ikke huske sist vi tok en økt sammen – den dama gir meg definitivt ekstra energiboost. Derfor passet det fint med markløft-lørdag og tunge løft når man har verdens beste markløftmotivator i samme rom 😉

BZshAtjB2as

I dag, søndag, så begynner rydde-og-flytte-kaoset i forbindelse med huskjøp og (forhåpentligvis) leilighetssalg. I dag bor jeg og samboeren i en 3-roms på Disen/Grefsen i Oslo – her ser dere bilder fra prospektet når vi kjøpte i 2014 – og vi har ikke gjort noen store endringer annet enn å ta med våre egne møbler. Så hvis dere kjenner noen som er interessert i dette boligområdet så kommer denne fine leiligheten snart ut til salgs 🙂

Ellers så prøver jeg å nyte det fine høstværet mens jeg kan, iført min nye skalljakke fra Kari Traa (som sitter P E R F E K T). Men nå må jeg komme i gang med rydding og første fase av flytteprosjektet 2017…. Banankasser, foreldrehjelp og kaos er tre fine stikkord for dagens søndagssysler – og uansett om en flytteprosess aldri er noe som blir sett på som “gøy”, så vet jeg at det kommer til å være så verdt det når vi er i hus. Jeg gleder meg så sykt!!! 

 

Ha en strålende søndag!

– Silje Bjørnstad –

6 kommentarer
    1. Kamilla: Wow så spennende! Disen/Grefsen er hvertfall et område jeg trygt kan anbefale å bo ! ???? Stortrives her, men har liksom ikke budsjett til noe hus i området, så må litt lenger ut mot landet ????

    2. Ja, bor allerede på Storo, og mamma har vokst opp på Grefsen og Disen, så jeg er veldig glad i området 🙂 Hus på Grefsen er GOALS, må bare begynne med Lotto først 😛

    3. Kamilla K: Så nå at de emojis-symbolene jeg skrev på tlf i forrige kommentar bare ble spørsmålstegn når jeg leste det på laptop! hehe, beklager det ;p Hus på Grefsen hadde vært nice, det hadde kanskje kunne gått hvis jeg hadde spart i en titusen år eller noe. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg