Derfor er det stille på bloggen

Wow – det går visst flere dager mellom hvert blogginnlegg her nå for tiden, men det er en god grunn til det: jeg har rett og slett ikke tid til å oppdatere bloggen daglig ;p

På dagtid og mye kveld er det PT-jobbings som skjer (og i helgen var det Åpent Hus på Sterk Helse & Trening, så da gikk det noen jobbtimer her også), og når jeg kommer hjem er det rydding og vasking som har vært førstepri fordi leiligheten gjøres i stand til salg. Og i dag har vi hatt besøk av både takstmann og fotograf! Jeg er superfornøyd med at boligen ikke hadde noen fuktskader etc (ikke at det er noen grunn til at det skulle vært det, men man vet jo liksom aldri selv om det ikke er noe synlig på overflaten, så det var veldig greit å faktisk få bekreftet at alt er i orden her – sitat takstmann: “Her er det knusktørt, og ingen tegn til noe skader!”, og jeg er ganske sikker på at bildene til prospektet også ble kjempefine. Men det skulle jo bare mangle – leiligheten er faktisk ganske fin, og jeg har stylet den selv nå i forbindelse med fotografering, so its all good ;p Haha!

Jeg har ikke rukket (eller orket) noen treningsøkt i dag – jeg merker at hele kroppen konstant går på høygir for tiden, og jeg er ekstremt sliten når jeg først setter meg ned. Jeg har jo det siste året også slitt en del med migrene, og jeg var faktisk hos fastlegen min på fredag som nå ha henvist meg videre til en øre-nese-hals-spesialist for videre undersøkelse. Innerst inne vet jeg jo at det er lite søvn og mye stress som utløser de migreneanfallene jeg har, men de siste månedene har hodepinen vært skikkelig karusell-migrene, så legen mente det var greit å sjekke opp dette nærmere i tilfelle det kunne være noe krystallsykesymptomer etc. Anyway – jeg lytter til kroppen og dagsformen, og kjente at i dag var det helt innafor med en treningsfri dag, selv om jeg egentlig liker å starte en ny uke med en skikkelig økt – bare for å liksom sette standarden for resten av uka 😉
Uansett så ble det noen bra økter i løpet av helgen hvert fall. Først 3x3x130 kilo i markløft på fredag, og på søndag ble det en økt med Fredrik som utfordret meg til å ta en pushupsvariant med rullende manualer for å jobbe ekstra med stabilitet.

Sånn går nu dagan!

Ha en sporty uke!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg