Ny podcast-episode er publisert!

I en ny episode av BedreTrent Podcast har jeg og Susanne intervjuet treningsprofilen Kine Krøs.

Kine har lang erfaring i treningsbransjen og jobber for tiden på Asker Treningssenter. Hun har tidligere konkurrert i både bodyfitness og athletic fitness, mens de siste årene er det crossfit som har blitt prioritert. Den spreke 30-åringen forteller blant annet om treningsformen crossfit, hvordan hun selv trener og spiser, hennes mål med treningen og mye mer!

Jeg og Susanne snakker om egentrening, og avslører tittel og innhold på boka deres som utgis neste år. I tillegg svarer vi på lytterspørsmål om sine tips og råd for å arbeide med online coaching innen trening og kosthold.

Hør episoden her og på iTunes:

Ellers så gleder jeg meg så sykt til helg – jeg skal nemlig hjem til Finnskogen og blant annet feire mæ sjæl (ha det bra 20-årene, hello 30-årene…. #bursdag).
God helg 😉

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg