Julegaven til den som har alt (Eventuelt julegave til dæ sjæl ;) )

Hallo desember! Da var julemåneden i gang og det betyr førjulstid, kakebaking, julebord og ikke minst julegave-shopping, for å nevne noe. På STERK Helse & Trening, hvor jeg jobber, har du denne måneden muligheten til å sikre deg et ekstra godt tilbud på PT-pakke på 3 klippx55 minutter til kun 1650,- (ordinær pris 2430,- og maks 1 pakke per pers). Dette er en super mulighet til å komme skikkelig i gang og å få gode rutiner på treningen, og ikke minst et fint julegavetips – enten til deg selv eller andre. Så har man tatt et steg i riktig retning allerede FØR nyttårsforsettene og januar som jo er høytid for å “komme i gang med et nytt og bedre liv”. 😉 Send meg en mail på [email protected] hvis du er gira på å teste ut meg som din personlige trener.

+

(Foto: Ann Kristin Engebakken)

Her kan du lese noen setninger fra tidligere og nåværende PT-kunder:
Miranda: Fy flate, så motivert jeg blir av å trene med deg! Og ikke minst; resultatene hos meg har kommet så utrolig fort, takket være deg!

Anne Marie: Anbefaler Silje Bjørnstad! Vil du få motivasjonsboost, god oppfølging og bra treningsopplegg benytt deg av tilbudet hennes.

Morten Endre:
Vel gjennomført Torvikbukt rundt 2017 med 13,5km på Asfalt, Grus, Utmark og Skogsvei med mye tøffe bakker som bl.a opp hoppbakken. Veldig fornøyd med tiden 1t05m11sek og 5.plass i min gr. Idag fungerte kroppen veldig bra. Dette takket være utrolig god oppfølging fra PT Silje Bjørnstad, hun har virkelig hevet formen min mange hakk på få uker.

Linda: Jeg begynte å trene med PT av mange grunner; jeg ønsket å bli sterkere, bedre teknikken, få mer definerte muskler og mer overskudd i hverdagen. Alt dette har jeg oppnådd, og i tillegg har jeg fått enormt mye motivasjon og treningsglede. Silje er en fantastisk inspirator og får meg til å strekke meg lenger enn jeg trodde var mulig.

Sophus:
I had an amazing PT from Sterk who pushed me through and straightened out my technique for my compound lifts. highly recommended.

Og på tampen slenger jeg ut enda et julegavetips; husk også at boken til meg og Susanne Soydan, Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold, kan forhåndsbestilles hos ulike bokhandlere på nett, for eksempel på tanum.no

GOD HELG!
– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg