Sjekk ut dette ;)

Sjekk ut den freshe og nyeste utgaven av Shape Up med så fin påskestemning-forside! 😀 Selveste Nora Mørk er covergirl og ble dermed lett månedens girl crush! Her er det virkelig en hel haug med inspirerende snacks både når det gjelder trening og kosthold – intervju med treningsprofiler, flere treningsprogram, oppskrifter, “digital detox på 8 dager” og masse mer. Selv bidrar jeg med sakene “På kjøkkenbenken til Gunn Narten” og “10 jenter om restitusjon”. 

Ellers så har vi nå endelig flyttet inn i hus, det har jo tatt sin tid, men nå har vi altså fått inn alt av esker, poser og dilldall – men vi er på langt nær ferdig med å organisere, rydde ut, og rett og slett få alt på plass. Det sies jo at det “tar et år å flytte inn”, og det skjønner jeg kan stemme ganske godt når jeg ser hvor mye rart man har klart å samle opp i løpet av åra. Uansett så er det virkelig en helt ubeskrivelig deilig følelse å komme hjem til et hus med umiddelbar nærhet til skogen hvor alt bare gir meg en ny følelse av indre ro og tilfredsstillhet. Jeg er blitt så glad i dette huset allerede, selv om det for tiden ser bomba ut på grunn av alle banankasser, svarte søppelsekker og diverse overalt. 

Ellers så er neste event for boklansering nå 10.mars hvor Susanne tar turen til Spenst Førde for å holde foredrag og treningsøkt basert på boken vår “Slik former du kroppen – med styrketrening og kosthold”. Selv skal jeg til Elverum 9.april på Kremmertorget hvor det blir foredrag og boksalg, og selvfølgelig mulighet for å stille spørsmål om nettopp trening og ernæring. 


Foto: Ann Kristin Engebakken

Forresten, husk å sjekke ut treningsreisen til meg og Sandra hvis du ikke har gjort det ennå. Turen er lagt opp for jenter, men menn er selvfølgelig velkomne! Les mer her

Og du, er du med i Aftenpostens Kundeportal får du rabattert tilbud på treningsreisen! Sjekk mer her. 

– Silje Bjørnstad –

4 kommentarer

Siste innlegg